English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Home Remedies For Wrinkles
Home » » Ένα καινούργιο ξεκίνημα - Ιστορια απο αναγνωστη

Ένα καινούργιο ξεκίνημα - Ιστορια απο αναγνωστη

Σάββατο βράδυ, ζέστη, στον αέρα η μυρωδιά του καλοκαιριού που πλησίαζε, γέλια ξεφάντωμα και απόλαυση. Αφού κανόνισα με την παρέα να βγούμε να το γιορτάσουμε και για την επιτυχία μας αλλά και για τα γενέθλιά μου, μετά από την έξοδό μας για φαγητό καταλήξαμε σε ένα κλαμπάκι στο κέντρο της Αθήνας. Συνήθως, εμένα δε με ενθουσιάζουν κάτι τέτοια, προτιμώ πιο ήσυχα μέρη με λιγότερο κόσμο αλλά μια φορά στο τόσο δε βλάπτει.

Τραβήξαμε αρκετή προσοχή, ίσως και λόγω της μεγάλης παρέας που ήμασταν. Πήραμε τα ποτά μας και όλα τα κορίτσια της παρέας, όπως κι εγώ, ξεκινήσαμε να λικνίζουμε τα κορμιά μας στο ρυθμό της μουσικής. Για αρκετή ώρα ένιωθα διάφορα βλέμματα πάνω μου, ήταν όμως το λιγότερο που με ένοιαζε εκείνη τη στιγμή. Ήθελα απλά να περάσω καλά και να ξεφαντώσω.

Μετά το τρίτο ποτό και αρκετά ζαλισμένη, πήρα τη φίλη μου τη Μυρτώ και κατευθυνθήκαμε προς τις γυναικείες τουαλέτες. Χωρίς να το καταλάβω έπεσα πάνω σε κάποιον και ζήτησα ένα χαμηλόφωνο συγγνώμη χωρίς να δώσω σημασία για το ποιος ήταν.

- Σοφάκι;

Πολύ γνωστή αυτή η φωνή, σκέφτηκα ενώ γύρισα να κοιτάξω ποιος με φώναζε με το όνομά μου. Ήταν ο Μανώλης, κολλητός φίλος του 6 χρόνια μεγαλύτερου αδερφού μου. Τι σύμπτωση να τον πετύχω από όλα τα μέρη της Αθήνας εδώ σε αυτό το συγκεκριμένο μαγαζί.

- Καλώς το Μανώλη. Πώς κι από εδώ; Είναι και ο αδερφός μου μαζί σου;

- Θα σε ρώταγα το ίδιο πράγμα. Τι κάνεις εδώ και μάλιστα πιωμένη;

- Έλα ρε συ δεν μπορώ να βγω να γιορτάσω για τα γενέθλια μου; Έγινα 18 επιτέλους. Σε λίγους μήνες φεύγω.

Με το που ανέφερα τα γενέθλιά μου δύο μεγάλα χέρια με έπιασαν και με έσφιξαν στην αγκαλιά τους.

- Γίνεται 18 σήμερα το μικρούλι μας; Και για να σε δω τι ομορφιές είναι αυτές; Φαντάζομαι πόσοι θα σου την έχουν πέσει μέχρι τώρα.

- Τώρα τα παραλές. Τέλος πάντων χάρηκα που σε είδα αλλά με καλεί η φύση και πρέπει να πάω γρήγορα στο μπάνιο, είπα ζαλισμένη.

- Εντάξει Σοφάκι θα τα ξαναπούμε, μου είπε και μου έκλεισε το μάτι.

- Ρε συ ποιος ήταν αυτός ο κούκλος; Με ρώτησε η Μυρτώ με ενθουσιασμό.

- Ο φίλος του αδερφού μου μωρέ νομίζω τον έχεις ξαναδεί.

- Θα το θυμόμουν αν γινόταν αυτό. Μάλλον δεν είδες πως σε κοίταζε από πάνω μέχρι κάτω.

- Τι λες μωρέ; Ο Μανώλης εμένα; Από τόσο δα με ξέρει.

- Ε τότε ένας λόγος παραπάνω.

Η βραδιά εξελισσόταν πολύ όμορφα και εγώ πέρναγα υπέροχα. Χορός, χαμόγελα και συνεχή κοιτάγματα με το Μανώλη. Πόσο όμορφος ήταν. Από πιο μικρή που ήμουν όποτε ερχόταν σπίτι έψαχνα δικαιολογίες ώστε να πηγαίνω στο δωμάτιο του αδερφού μου για να του μιλάω. Η ώρα πέρναγε και αποφασίσαμε με την παρέα μου να φύγουμε. Καθώς ετοιμαζόμασταν ένιωσα ένα χέρι να με τραβάει από το μπράτσο.

- Φεύγεις;

- Ναι βρε Μανώλη μου λέμε να την κάνουμε σιγά-σιγά, του είπα γλυκά και χαμογέλασα.

- Θα σε πάω εγώ σπίτι.

- Όχι δε χρειάζεται θα με πάνε τα παιδιά.

- Έχετε πιει, δε σε αφήνω με τίποτα.

Έτσι κι έγινε. Καληνύχτισα τα παιδιά και κατευθύνθηκα με το Μανώλη προς το αμάξι του. Μπήκαμε μέσα, βάλαμε τις ζώνες και ξεκινήσαμε για το σπίτι. Δε μίλαγε κανένας από τους δύο αλλά δεν υπήρχε αυτή η αμηχανία μεταξύ μας.

- Το ξέρεις μικρό ότι έχεις ομορφύνει επικίνδυνα; Όλοι μου οι φίλοι ρωτάγανε από που σε ξέρω και να τους κάνω κονέ μαζί σου. Ένιωθα τόσο τυχερός που σε γνωρίζω ήδη.

- Χα… ναι καλά τώρα με κοροϊδεύεις.

- Αλήθεια σου λέω. Μα το βλέπω εξάλλου και με τα μάτια μου πως έχεις γίνει σωστή γυναίκα.

- Να 'σαι καλά ρε Μανώλη για τα καλά σου λόγια. Του είπα γλυκά και χαμογέλασα.

Μετά από 10 λεπτά φτάσαμε στο σπίτι. Τον ευχαρίστησα και του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο. Πριν προλάβω να βγω από το αμάξι με έπιασε από το χέρι και με κοίταξε με ένα βλέμμα όλο νόημα.

- Να ανέβω πάνω για λίγο;

Σκέφτηκα γιατί όχι; Οι γονείς μου έλειπαν ταξίδι και ο αδερφός μου σιγά μην ήταν τέτοια ώρα εδώ. Ανεβήκαμε, κάτσαμε στον καναπέ και του έβαλα ένα ποτό. Πήγα γρήγορα και άλλαξα σε ένα σορτσάκι  κι ένα τοπάκι χωρίς σουτιέν. Μόλις με είδε γούρλωσε τα μάτια και μου είπε να βάλω κάτι πάνω μου.

- Έλα μωρέ λες και γνωριζόμαστε από χθες κάνεις. Του είπα όλο νάζι.

- Δε ξέρω για πόσο ακόμα θα κρατηθώ όμως.

Στην αρχή γέλασα τόσο πολύ αλλά μετά κατάλαβα πόσο σοβαρά μου το έλεγε. Τα βλέμματά μας συναντήθηκαν και ξαφνικά μια ερωτική ένταση υπήρχε μεταξύ μας. Μετακινήθηκα λίγο πιο κοντά του χωρίς να πάρουμε τα βλέμματά μας ο ένας από τον άλλον. Μέσα σε δέκατα του δευτερολέπτου τα χείλη του βρίσκονταν πάνω στα δικά μου και γευόμουν τη γεύση του από το ποτό και το τσιγάρο.

Ξεκίνησε να με φιλάει και να δαγκώνει διάφορα σημεία του λαιμού μου. Είχα παραδοθεί στο άγγιγμα του και το σώμα μου ζήταγε αυτό το κάτι παραπάνω. Μου έβγαλε το μπλουζάκι και μπροστά του υπήρχαν πλέον δύο ολοστρόγγυλα στητά βυζάκια με τις ρώγες σκληρές και κατακόκκινες να αποζητάνε τη γλώσσα του.

Δεν άργησα να αισθανθώ την υγρασία από το στόμα του να εγκλωβίζει τη δεξιά μου ρώγα. Ένας αναστεναγμός μου ξέφυγε και αυτό τον ώθησε πιο πολύ στο να συνεχίσει να γλείφει με κυκλικές κινήσεις τις πρησμένες μου ρώγες.

Οι κινήσεις του ξεκίνησαν να είναι πιο άγριες, πιο ερωτικές, πιο καυλωτικές. Μου ρούφαγε και δάγκωνε τις ρώγες με δύναμη και με καύλωνε τόσο πολύ. Είχα γίνει μούσκεμα για τα καλά. Το στόμα του βρισκόταν στη δεξιά μου ρώγα και με το αριστερό του χέρι μου μάλαζε το αριστερό βυζί.

Ξαφνικά αισθάνθηκα το δεξί του χέρι να κατεβαίνει προς το υγρό μου πλέον στρινγκάκι και ένα κύμα ενθουσιασμού με κατέκλεισε.

- Τι πουτανάκι που είσαι ρε Σοφία. Τελικά θες πολύ πούτσο καλά το είχα καταλάβει.

Πλέον οι καύλες μου χτυπούσαν κόκκινο. Τον ήθελα μέσα μου βαθιά και άγρια, όμως κάτι μου έλεγε πως δε θα έπαιρνα τόσο εύκολα αυτό που ήθελα. 
Με σήκωσε στα χέρια του και με πήγε στο δωμάτιό μου. Το μουνάκι μου έσταζε τόσο πολύ, ενώ το δάχτυλό του δεν είχε σταματήσει να χαϊδεύει και να πιέζει την ήδη πρησμένη μου κλειτορίδα. Βρισκόμουν πλέον στον κόσμο της καύλας και της ηδονής. Με πέταξε με δύναμη στο κρεβάτι και με διέταξε να στηθώ στα τέσσερα χωρίς να κουνηθώ καθόλου. Ούτε που μου πέρασε από το μυαλό να του φέρω αντίρρηση. Ήρθε από πίσω μου και με το δάχτυλό του ξεκίνησε να κάνει κυκλικές κινήσεις στα μουσκεμένα μουνόχειλα μου. Εγώ το μόνο που έκανα είναι να κουνάω τον κώλο μου δείχνοντάς του πόσο πολύ θέλω να με γαμήσει.

-    Ανυπομονείς μωρό μου; Θες να σε γαμήσει ο κολλητός του αδερφού σου;

Από το στόμα μου βγαίνανε μόνο αναστεναγμοί. Δε μπορούσα να αρθρώσω λέξη. Αυτόματα το χέρι μου κατευθύνθηκε προς την κλειτορίδα μου. Ένα δυνατό χαστούκι στον κωλομέρι μου με σταμάτησε.

-    Σου είπα να μην κουνηθείς; Όλοι ξέρουμε πόσο πολύ σου αρέσει να χαϊδεύεσαι αλλά αυτά όχι σε εμένα.

Εκείνη τη στιγμή δεν κατάλαβα τι μου έλεγε. Ζούσα στον κόσμο της ηδονής. Πλησίασε με τη γλώσσα του το μουνί μου και ξεκίνησε να μου κάνει ένα απίστευτο γλειφομούνι που με ανέβασε στα ύψη. Κυκλικές κινήσεις με τη γλώσσα του πότε στην κλειτορίδα μου και πότε στα μουνόχειλα μου. Με το ένα του χέρι μου πίεζε την κλειτορίδα και με τη γλώσσα του έμπαινε όσο πιο βαθιά μπορούσε μέσα μου.

-    Ξέρεις πόσες φορές έχω μαλακιστεί για πάρτη σου; Κάθε φορά που ερχόμουν να μείνω μαζί σας, άκουγα τις φωνούλες και τους αναστεναγμούς που έβγαζες, ενώ χάιδευες και γαμούσες τη μουνάρα σου με τα δάχτυλά σου. Σε κοίταζα από την κλειδαρότρυπα πως γαμάς το μουνάκι σου και έχυνα μέσα σε δευτερόλεπτα.

Δεν πίστευα στα αφτιά μου με αυτά που μου έλεγε κι όμως με τρέλαινε τόσο πολύ. Με καύλωνε η ιδέα του να είμαι στο δωμάτιό μου ολόγυμνη, να χαϊδεύομαι, στο διπλανό δωμάτιο ο αδερφός μου, στο απέναντι οι γονείς μου και αυτός έξω από την πόρτα μου να παίζει την πούτσα του. Δεν είχα ιδέα. Αυτό σημαίνει όμως πως με είχε ακούσει και ο αδερφός μου;

-    Δηλαδή με άκουγε και ο αδερφός μου;

ψέλλισα ακόμα πιο καυλωμένη.

-    Όταν ήμουν εγώ εδώ ποτέ δεν έτυχε να είναι ξύπνιος και να σε ακούσει αλλά είμαι σίγουρος πως και αυτός την έχει παίξει δεκάδες φορές ενώ σε ακούει να γαμιέσαι. Ξέρει πολύ καλά τι πουτάνα αδερφή που έχει.

Όσο μου μίλαγε πρόστυχα τόσο πιο πολύ καύλωνα και έσταζα. Τον ήθελα πάση θυσία μέσα μου και δε με ένοιαζε τίποτα άλλο. Με μια απότομη κίνηση με γύρισε και με ξάπλωσε στο κρεβάτι ενώ με φίλαγε παθιασμένα.

-    Έχεις καυλώσει μωρό μου; Σου αρέσει να σε διατάζουν καργιολάκι; Σου αρέσει να ξέρεις πως ο αδερφός σου σε ακούει τα βράδια ενώ γαμιέσαι;

-    Ναι γαμιά μου. Έχω γίνει μούσκεμα η πουτάνα. Θέλω να με ξεσκίσεις απόψε.

-    Τα καλά πουτανάκια πρώτα ικανοποιούνε το γαμιά τους και μετά πηδιούνται…

μου είπε και μπροστά μου εμφανίστηκε ένας πούτσος 18 εκατοστά και χοντρός όσο δεν πάει. Σηκώθηκε όρθιος και εγώ έπεσα κάτω ξεκινώντας το παιχνίδι μου. Θα τον τρελάνω, σκέφτηκα.

Του έπιασα την πούτσα με τα μικρά μου δαχτυλάκια και ξεκίνησα να του την παίζω. Του ήταν ήδη σηκωμένο και φαινόταν πόσο είχε καυλώσει από την όλη φάση. Πλησίασα το στόμα μου στα καλοσχηματισμένα αρχίδια του και άρχισα να τα ρουφάω και να τα γλείφω ένα-ένα. Με τους αναστεναγμούς και τα βογγητά που έβγαζε καταλάβαινα πως έκανα καλή δουλειά. Αφού έπαιξα για αρκετή ώρα με τα αρχίδια του μετά το στόμα μου ήθελε να εξερευνήσει το γυαλιστερό του κεφαλάκι που είχε γίνει κατακόκκινο. Το έβαλα σιγά-σιγά στο στόμα μου ενώ ταυτόχρονα με το δεξί μου χέρι έπαιζα με τα αρχίδια του.

-    Έτσι μωρό μου βάλτο όλο μέσα…

μου είπε με καυλωμένη φωνή. Δεν ήθελα πολύ και σε λίγο ο πούτσος του βρισκόταν μέσα στο ζεστό μου στοματάκι. Με έπιασε από το κεφάλι και μου έδινε ρυθμό. Μου γαμούσε κανονικότατα το στόμα και εγώ τρελαινόμουν. Δεν πίστευα αυτό που μου συμβαίνει όμως αποφάσισα να το ευχαριστηθώ.

-    Τι τσιμπούκι είναι αυτό ρε Σοφάκι; Αν το ήξερα πιο νωρίς πως ρουφάς τόσο καλά θα είχα κάνει κίνηση από πιο πριν.

-    Είδες τι έχανες τόσα χρόνια;…

του είπα όλο υπονοούμενο έχοντας την πούτσα του ακόμα στο στόμα μου να τη γλείφω και να τη ρουφάω.

-    Με έχεις τρελάνει ρε Σοφία. Φτάνει όμως γιατί θα χύσω.

Εγώ όμως είχα άλλα στο μυαλό μου. Ήθελα να με παρακαλάει. Να αισθανθεί κι αυτός τη γλύκα στο πετσί του. Ξεκίνησα να του παίρνω πίπα όσο πιο γρήγορα μπορούσα για να τον φτάσω στα άκρα, ενώ ταυτόχρονα χάιδευα το μουσκεμένο μουνάκι μου.

Από εκεί που δεν το περίμενα με πιάνει από τα μαλλιά και μου βγάζει απότομα τον πούτσο του από το στόμα μου με τα σάλια μου να τρέχουν πάνω του.

-    Σου είπα να σταματήσεις ρε μαλακισμένο. Τι σκατά κάνεις;

-    Θέλω να σε φτάσω στα άκρα μωρό μου.

Του είπα με ένα καυλωμένο ύφος και αμέσως είδα τα μάτια του να γυαλίζουν κάτω από το ελάχιστο φως που υπήρχε στο δωμάτιο.

-    Μάλλον δεν έχεις καταλάβει ποιος κάνει κουμάντο εδώ πέρα παλιό πόρνη.

Πόσο με καύλωνε που μου μιλούσε έτσι. Κανένας άλλος δε μου είχε συμπεριφερθεί με τέτοιο τρόπο. Ήταν κάτι πρωτόγνωρο για μένα αλλά και τόσο ωραίο.

Με σήκωσε από τα χέρια και με έσπρωξε στον τοίχο εγκλωβίζοντάς με με τα χέρια του γύρω από το κεφάλι μου. Ήταν η πρώτη φορά μετά από τόση ώρα που με φίλησε γλυκά και όχι τόσο παθιασμένα και άγρια. Οι γλώσσες μας χορεύανε στο ρυθμό που χορεύανε και τα σώματά μας. Το ένα πάνω στο άλλο. Τόσο κοντά αλλά και τόσο μακριά ταυτόχρονα. Τον ήθελα μέσα μου και γρήγορα. Απομακρύνθηκα από το φιλί και τον κοίταξα στα μάτια.

-    Γάμησε με.

Αυτή ήταν και η λέξη κλειδί γι αυτόν. Με γύρισε απότομα ώστε να αντικρίζω τον τοίχο, το ένα του χέρι έπιασε το βυζί μου και το άλλο τον κώλο μου.

-    Γάμησε με γαμώτο μου, δεν αντέχω άλλο.

Με μια κίνηση μπήκε ολόκληρος μέσα μου. Ένα ρεύμα με διαπέρασε και αισθάνθηκα πόσο πολύ με γέμιζε με την πούτσα του. Ξεκίνησε να με γαμάει αργά και σταθερά κερδίζοντας βογκητά και αναστεναγμούς από το στόμα μου. Άρχισα να κουνάω κι εγώ το κωλαράκι μου στο ρυθμό ώστε να είμαστε σε πλήρη συγχρονισμό.

Μου έπιασε τα χέρια και ξεκίνησε να με γαμάει πιο γρήγορα και πιο άγρια. Πλησίασε στο αφτί μου και μου το δάγκωσε απαλά στέλνοντας ρίγη σε όλο μου το κορμί.

-    Από εδώ και πέρα θα είσαι το πουτανάκι μου κατάλαβες;

Εγώ συνέχισα να κουνιέμαι στο ρυθμό που δίνανε τα σώματα μας χωρίς να σκεφτώ τι να του απαντήσω.

-    Όταν σε ρωτάω κάτι θα μου απαντάς…

μου είπε με άγρια φωνή ενώ ταυτόχρονα μπήκε με τόση δύναμη μέσα μου που από τις φωνές παίζει να με άκουσε όλη η πολυκατοικία. Αυτή τη φορά δεν του απάντησα εσκεμμένα.

-    Πες το μωρό μου. Θέλω να το ακούω να βγαίνει από το πρόστυχο το στοματάκι σου. Πες μου ότι είσαι δικιά μου…

ψιθύρισε στο αφτί μου παρακαλώντας με να του απαντήσω.

-    Θα είμαι μόνο το δικό σου πουτανάκι μωρό μου.

Κι ενώ νόμιζα πως θα πάρει τα πάνω του και εκείνη ακριβώς τη στιγμή θα με σκίσει άγρια, βγαίνει από μέσα μου, με γυρνάει, μου δίνει ένα φιλί όλο υποσχέσεις και με πετάει στο κρεβάτι. Μου φέρνει τα πόδια κοντά στο κεφάλι και μου χτυπάει με τη σκληρή του πούτσα το μουνάκι μου για να με βασανίσει.

-    Θέλω να σε ακούσει όλη η πολυκατοικία πόσο καλά γαμιέσαι κατάλαβες;

-    Μάλιστα…

του είπα με παιχνιδιάρικη φωνή και γέλασα. Με τη μία ολόκληρος ο πούτσος του χάνεται μέσα στο καυτό μου μουνάκι που είναι έτοιμο να εκραγεί. Μία κραυγή ξεφεύγει από το στόμα μου και ο Μανώλης ξεκινάει να μου σκίζει το μουσκεμένο μουνάκι μου.

-    Μη σταματάς γαμιά μου συνέχισε.

-    Μωρή ψώλα θα σε χύσω παντού και δε θα ξέρεις από που σου έρχεται. Τι μουνάρα είσαι εσύ καύλα μου; Με έχεις τρελάνει.

Ο ήχος των κορμιών μας που χτυπούσαν με ερέθιζε ακόμα περισσότερο. Έβγαινε ολόκληρος και ξαναέμπαινε με δύναμη μέσα μου. Με γάμαγε σα να μην υπάρχει αύριο και το απολάμβανα στο έπακρο. Ήμουν έτοιμη να χύσω. Δεν άντεχα άλλο αυτή την πίεση. Έκλεισα τα μάτια μου και του φώναξα:

-    Κοντεύω μην σταματάς.

-    Θα με κοιτάς στα μάτια όταν θα χύνεις και θα φωνάξεις το όνομά μου.

Δε σταμάτησε ούτε λεπτό να μπαινοβγαίνει μέσα μου. Είχαμε ιδρώσει και βρισκόμασταν και οι δυο στα όριά μας.

-    Έλα καύλα μου, χύσε να σε δω να σπαρταράς.

Ούτε 10 δεύτερα μετά βρήκα το σώμα μου να ζει τον πιο δυνατό οργασμό που είχα έως τότε.

-    Χύνω Μανώλη. Ναι, ναι μη σταματάς…

κι έτσι συνέχισε για λίγη ώρα να μπαινοβγαίνει μέσα μου αργά μέχρι να ηρεμήσω από το δυνατό οργασμό που μόλις είχα.

-    Δεν αντέχω άλλο…

είπε και έβγαλε τον πούτσο του από μέσα μου. Έπιασε το κεφάλι μου και τον έχωσε στο στόμα μου πριν τα καυτά του χύσια εκτοξευτούν στον ουρανίσκο μου και έπειτα σε ολόκληρο το στόμα μου.
 

Copyright © 2013. Ερωτικες Περιπλανησεις