English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Home Remedies For Wrinkles
Home » » H έκπληξη της πεθεράς μου - Ιστορια απο αναγνωστη

H έκπληξη της πεθεράς μου - Ιστορια απο αναγνωστη

Την περασμένη εβδομάδα είχαμε μία ιδέα με τη Μαίρη, την οποία δεν ξέραμε πραγματικά πως να υλοποιήσουμε. Σκεφτόμασταν για πρώτη φορά, να βρούμε ένα καλοσυντηρημένο μικρό διαμερισματάκι κάπου λίγο έξω από την πόλη - έστω μιας ώρας δρόμο - για να περνάμε λίγο τα Σαββατοκύριακα, τώρα που θα "σφίξουν" οι ζέστες και μέχρι την Καλοκαιρινή μας άδεια που θα πάμε διακοπές στο χωριό.
Μια μέρα στα μέσα της εβδομάδας, μου ανέφερε πως ενώ το συζητούσαν με κάποια πελάτισσα από τη δουλειά της, ήρθε ξαφνικά η έκπληξη που δεν περιμέναμε. Η πελάτισσα της διατηρούσε εξοχικό σπίτι στο Λουτράκι, αρκετά μεγάλο, με τρία υπνοδωμάτια, μεγάλο μπάνιο, άνετο σαλόνι και κουζίνα, μεγάλη βεράντα με ψηλό κάγκελο (ιδανικό για το παιδί), με όλα τα απαραίτητα και χώρο για να παρκάρουμε το αμάξι. Μας το πρόσφερε εντελώς δωρεάν(!) λόγω του ότι συμπαθεί πολύ τη γυναίκα μου. Απλά... δεν είχε πατήσει καθόλου τον τελευταίο μήνα και το σπίτι ήθελε λίγο καθάρισμα. Όχι κάτι σοβαρό, επειδή είναι κλειστό, αλλά όπως και να 'χε... κάτι "ψιλά" χρειαζόταν.
Δεχτήκαμε λοιπόν, αλλά το επόμενο πρόβλημα ήταν πως και ποιός θα το καθάριζε. Εμείς δεν είχαμε πολύ χρόνο στη διάθεσή μας, λόγω του παιδιού. Το ίδιο βράδυ τηλεφώνησε στην αδερφή της και της ζήτησε να μας δανείσει τον Αλί για το Σαββατοκύριακο, τουλάχιστον για να πεταγόμασταν με τη μάνα μου. Εκείνη όμως είχε δουλειές και δε θα προλάβαινε. Οπότε δέχτηκε να έρθει η πεθερά μου (Σοφία) χωρίς να το σκεφτεί. Η πεθερά μου είναι γύρω στα 60 και ύψος περίπου το ίδιο (1.60), αλλά καλό σώμα για την ηλικία της. Πήρα τηλέφωνο την καλή κυρία για να μου δώσει οδηγίες και παράλληλα είχα ανοίξει και το χάρτη στο ίντερνετ για να δω τη διαδρομή. Τελικά ήταν πανεύκολο και αρκετά κοντά στην παραλία. Το μόνο που έμενε, ήταν να έρθουν ο Αλί με την πεθερά μου την Παρασκευή το βράδυ, ώστε το Σάββατο το πρωί να ξεκινήσουμε για να μην χάνουμε χρόνο.
Την επόμενη μέρα, φτάσαμε στο σπίτι περίπου στις 12 το μεσημέρι. Ένα σπίτι μέσα σε ήσυχο στενάκι, κυριολεκτικά ζωσμένο με προστατευτικές σιδεριές στα παράθυρα, αλουμίνια πρόσφατα αλλαγμένα και πόρτα ασφαλείας. Μπήκαμε μέσα και κυριολεκτικά, γυρίζοντας τους χώρους είδα ότι είχε όλες τις ανέσεις που χρειαζόμασταν. Μέχρι και για το παιδί. Υπέροχα!
Η πεθερά μου, η οποία πολλές φορές μ' έχει στα ώπα-ώπα και η οποία ξέρει τον Αλί (ασφαλώς!), με παρότρυνε να χαλαρώσω, να πιω καφέ ή να φάω (είχε φέρει έτοιμο φαγητό) και θα φρόντιζε η ίδια με εκείνον να κάνουν τα - τελικώς - σχετικά λίγα καθαρίσματα που είχε το σπίτι. Άλλο που δεν ήθελα! Έτσι λοιπόν, όλη η μέρα μου πέρασε ξεκούραστα, εκτός από 2-3 πράγματα που ήθελε η πεθερά μου να κάνω κι εγώ. Μέχρι που πλέον νύχτωσε και ο Αλί και εγώ κάναμε από ένα ντουζάκι. Η πεθερά μου είπε ότι θα πεταγόταν μέχρι το κοντινό περίπτερο για να πάρει τα τσιγάρα της και θα γυρνούσε για να κάνει τελευταία ένα μπάνιο.
- Αλί τι έγινε; Είχε πολλή δουλειά, ε;
- Όχι. Όχι πολύ. Εντάξει. Καθαρίσαμε.
- Την κυρά-Σοφία πως την είδες;…
του είπα και του έπιασα λίγο τον πούτσο έξω από την πρόχειρη φόρμα του.
- Κυρά-Σοφία καλό γυναίκα.
- Δεν μου λες; Τη γουστάρεις;
- Χμ... χε, χε... ωραίο γυναίκα. Αλί έχει πιάσει λίγο μπούτια άμα κυρία Σοφία έχει ανέβει σκάλα για να κρατάει να μην πέσει. Και βυζί καλό έχει. Αλί έχει δει μέσα από μπλούζα μερικές φορές. Κυρία Σοφία ξέρει. Είδε Αλί.
Ο πούτσος του είχε αρχίσει να φουσκώνει.
- Και δεν είπε τίποτα; Δεν μάλωσε;
- Όχι, δεν μάλωσε. Δεν είπε τίποτα.
Του είπα να τον βγάλει έξω για να του κάνω λίγη πίπα, μέχρι να γυρίσει η πεθερά μου.
- Το Πάσχα θα έρθουμε με τη Μαίρη. Θα ευχαριστηθείς μουνί.
- Α, ωραία!...
είπε με χαλαρή φωνή.
Η πεθερά μου γύρισε επιτέλους σε 5 λεπτά. Έκανε μπάνιο και έχοντας τυλιγμένη μία πετσέτα γύρω της, κάλεσε τον Αλί για του δείξει μερικά πράγματα που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει και ο ίδιος όταν πλένεται. Βγαίνοντας, του έκανα νόημα με το χέρι μου αν την είδε γυμνή και μου έδειξε "λίγο βυζί". Άρα, μάλλον τον γούσταρε και εκείνη. Όταν πλέον πήγε 12, ξαπλώσαμε όλοι, καθένας σε ξεχωριστό δωμάτιο. Η πόρτα μου σχεδόν κλειστή και το φως σβησμένο και έχω στήσει αυτί για να ακούω. Περνούσε η ώρα και έχοντας την αγωνία αν θα ακούσω κάτι, είχα αρχίσει να το παίρνω απόφαση πως δε θα γινόταν τίποτα. Ώσπου κάποια στιγμή, ακούω την πεθερά μου να ψιθυρίζει του Αλί να πάει στο δωμάτιό της για να του δείξει κάτι. Ανοίγω προσεκτικά και σιγανά την πόρτα μου και το μόνο φως που φαινόταν σε όλο τον διάδρομο ήταν από το χαμηλό λαμπατεράκι της. Η πόρτα της ήταν σχεδόν κλειστή και μόνο μία μικρή χαραμάδα, αλλά με καλή οπτική στο κρεβάτι. Ο Αλί μόνο με το σώβρακο και σχεδόν της ακουμπούσε τον πούτσο του στην πλάτη της και η πεθερά μου γυμνή από πάνω τον παρότρυνε να κοιτάξει ένα σπυράκι στο σβέρκο της.
- Κυρία Σοφία, δεν σπάει. Είναι κόκκινο. Πονάει;…
της είπε ψιθυριστά, ενώ της χάιδευε ελαφρά το σημείο.
- Όχι βρε Αλί μου, δε με πονάει πολύ, απλά το ένιωσα.
Και όπως το χάδι συνεχιζόταν μέχρι ψηλά στους ώμους της, η πεθερά μου είχε σκύψει ελαφρά, με ακουμπισμένους τους αγκώνες της στα μπούτια της, και με το ένα χέρι κάπνιζε τσιγάρο. Τα χέρια του Αλί περνάνε σιγά-σιγά κάτω από τα δικά της και αρχίζουν να της χαϊδεύουν τα βυζιά.
- Κυρία Σοφία, Αλί θέλει πολύ κάνει λίγο σεξ μαζί σου. Έχει πολύ ωραίο κορμί.
- Ευχαριστώ. Το ξέρω αγόρι μου. Θα κάνουμε. Αλλά εγώ είμαι μεγάλη γυναίκα. Τι κορμί να έχω;
Ψιθυρίζουν και οι δύο και η πεθερά μου γυρίζει με το άλλο χέρι της και χαϊδεύει τον πούτσο του. Τελειώνει το τσιγάρο της, το σβήνει στο τασάκι του κομοδίνου, ξαπλώνει, βγάζει την κιλότα της και ανοίγει τα μπούτια της για να τον αφήσει να μπει ανάμεσά τους. Έχω ήδη καυλώσει με το θέαμα και βαράω μαλακία. Ο Αλί χαϊδεύει και φιλάει βυζιά και μπούτια και όταν η πεθερά μου έχει ανάψει αρκετά και αρχίσει να βαριανασαίνει από την καύλα, κατεβαίνει και της κάνει λίγο γλειφομούνι. Η πεθερά μου τρελαίνεται, αλλά δεν αντέχει για πολύ και τον τραβάει να μπει μέσα της. Ο Αλί πιάνει τον πούτσο του, τον βυθίζει στο μουνί της και αρχίζει να κουνιέται. Κάποια στιγμή όμως, η πεθερά μου γυρίζει το κεφάλι της πάνω στην καύλα και μου δίνει στιγμιαία την εντύπωση πως με παίρνει χαμπάρι από την πόρτα! Το βλέμμα της καρφώνεται και μάλλον είδε το χέρι μου να κουνιέται.
- Παναγιώτη!
Παθαίνει ένα μικρό σοκ και σταματάει τον Αλί χωρίς να τον σπρώξει από μέσα της, αλλά εκείνη τη στιγμή δεν μπορεί και εκείνη, όπως δεν μπορώ και εγώ να κάνουμε κάτι. Είμαι ήδη καυλωμένος. Ανοίγω την πόρτα απαλά και με το χέρι μου στον πούτσο μου μπαίνω μέσα.
- Πόση ώρα είσαι απ' έξω;
- Σχεδόν από την αρχή. Έχω δει τα πάντα. Ε... καύλωσα λοιπόν και τον έπαιζα.
- Πήγαινε στο δωμάτιό σου και θα έρθω μετά.
Δεν άκουσα την οδηγία της. Έκλεισα σχεδόν τελείως την πόρτα, αφήνοντας τη μικρή χαραμάδα για να βλέπω. Και οι δύο τους πλέον αναστέναζαν από ηδονή και δεν έκρυβαν πια ευχαριστιόντουσαν γαμήσι. Ο Αλί στηριζόταν στα χέρια του και της τον έχωνε με κανονικό και όχι βιαστικό ρυθμό και η πεθερά μου άνοιγε όσο πιο πολύ μπορούσε τα μπούτια της και με τα χέρια της του χάιδευε την πλάτη. Μέσα σε λίγα λεπτά, ο Αλί ήταν έτοιμος να χύσει. Η πεθερά μου συνέχισε να τον χαϊδεύει, ενώ τον παρότρυνε να χύσει στα βυζιά της. Όταν πια ο Αλί ήταν έτοιμος, τραβήχτηκε και σε δευτερόλεπτα σήκωσε την πεθερά μου, την κάθισε στην άκρη του κρεβατιού και την έχυσε στα βυζιά.
Εγώ απομακρύνθηκα αμέσως για το κρεβάτι μου,ακόμη καυλωμένος.
Συνεχίζεται...
 

Copyright © 2013. Ερωτικες Περιπλανησεις