English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Home Remedies For Wrinkles
Home » » Βιασμος ή έρωτας - Ιστορια απο αναγνωστη

Βιασμος ή έρωτας - Ιστορια απο αναγνωστη

Τον ρώτησα τι έχει σκοπό να μου κάνει και απάντησε ότι θέλει να μου σκίσει κάθε τρύπα. Με ακούμπησε σε ένα δέντρο και από την κουφάλα του έβγαλε ένα σάκο, ο οποίος ήταν γεμάτος σφήνες, μαστίγια και άλλα παιχνίδια του σεξ. Τρομοκρατήθηκα και τον ικέτευα να με αφήσει κλαίγοντας. Άδικα όμως! Μου ανταπέδωσε ένα δυνατό χαστούκι, με αποτέλεσμα να φωνάξω βοήθεια, κάνοντας τον να εξοργίζεται. Με έπιασε από τον λαιμό πολύ δυνατά και σταμάτησα να φωνάζω. Ύστερα, μου έβαλε στο στόμα ένα φίμωτρο και μου έκλεισε τα μάτια με μια μάσκα που δεν έβλεπα τίποτα. Τραβώντας τα μαλλιά μου το κεφάλι μου πλησίασε στο πρόσωπο του και μου ψιθύρισε στο αφτί:

-    Απόψε θα είσαι το πουτανάκι μου! Θα σου γαμήσω τόσο άγρια το μουνί και τον κώλο, που θα τρέμεις στη σκέψη και μόνο του πούτσου.

Εκεί άρχισα να καυλώνω και παρόλο που ήμουν παρθένα, κατάλαβα το μουνάκι μου να γεμίζει υγρά. Πήρε το χέρι μου και το έβαλε στον πούτσο του πάνω από την φόρμα. Θεέ μου ήταν πραγματικά μεγάλος και χοντρός. Πως θα έμπαινε όλη αυτή η ψωλάρα στο μουνί μου; Κατέβασε το παντελόνι του και προσπαθούσα να του τον παίξω. Ένα λεπτό αργότερα τράβηξε το σορτσάκι μου και έσκισε το μπραζίλ βαρκάκι μου μαζί με τη μπλούζα μου και έδεσε τα χέρια μου πίσω από την πλάτη μου. Έτσι βρέθηκα σχεδόν γυμνή, ανήμπορη να μιλήσω, να κουνηθώ και να δω τον άγνωστο που έλεγε ότι θα με σκίσει. Αυτό το σκηνικό όμως το γούσταρα τρελά και μόλις ακούμπησε τον πούτσο του στα βυζιά μου αμέσως μια ποσότητα υγρά έσταξε στα μπουτάκια μου. Άρχισε να με χουφτώνει παντού, να με φιλάει και να μου ρίχνει σφαλιάρες. Με έβαλε να ξαπλώσω πάνω σε μια κουβέρτα που υπήρχε μέσα στο σάκο και τώρα ήταν στρωμένη όπως-όπως στο χώμα. Πέρασε κι άλλες χειροπέδες στα πόδια μου και πάτησε το κεφάλι μου το χώμα ανασηκώνοντας τη μέση μου.

Ξαφνικά κάρφωσε με μιας όλον το πούτσο του στο μουνί μου και τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα. Τότε ο γαμιάς μου τραβήχτηκε έξω, μου έβγαλε τη μάσκα, το φίμωτρο και τις χειροπέδες, με τράβηξε από τα μαλλιά και ούρλιαζε νευριασμένος γιατί δεν του είπα πως είμαι παρθένα. Με πήρε αγκαλιά, μου ζήτησε συγγνώμη και μου είπε αν θέλω να ντυθώ και να φύγω. Τον έβαλα να ξαπλώσει και στάθηκα όρθια πάνω από το πρόσωπο του μη ξέροντας τι να κάνω. Εκείνος με κοιτούσε τρομοκρατημένος. Έσκυψα πάνω του, έβαλα τον πούτσο του στο στόμα μου και παρόλο που δεν είχα ξαναπάρει ποτέ πίπα σε λίγα μόλις λεπτά η ψωλή του ήταν πάλι κάγκελο και μου έφτανε ως το λαιμό. Αμέσως αντέδρασε! Με γύρισε να ξαπλώσω εγώ μπροστά του, άνοιξε τα πόδια μου και καθάρισε το αίμα με ένα χαρτομάντιλο. Άρχισε να με γλείφει, να μου βάζει δάχτυλο στο μουνί και να παίζει με την κλειτορίδα μου. Εκεί τα είδα όλα. Μια τόσο πρωτόγνωρη και τόσο υπέροχη αίσθηση! Έβαλε πάλι τον πούτσο του στα μουνόχειλα μου, αλλά αυτή τη φορά δεν το κάρφωσε με μιας, μα το έβαλε σιγά-σιγά. Έτσι καταλάβαινα κάθε εκατοστό που έμπαινε στο στενό μουνάκι μου.

Άρχισε να με πηδάει σιγά και στη συνέχεια όλο και πιο γρήγορα και πιο δυνατά. Δεν άντεξα άλλο και άρχισα να χύνω πάνω στον πούτσο του. Πρώτη φορά μου συνέβαινε κάτι τέτοιο. Εκείνος μου χαμογέλασε και συνέχισε να σκίζει δυνατά το μουνί μου μέχρι που τελείωσε πάνω στην κοιλιά μου. Μου έδωσε χαρτομάντιλα να σκουπιστώ και καθίσαμε για λιγάκι ακόμα αγκαλιά χαϊδεύοντας ο ένας τον άλλο. Ύστερα σηκωθήκαμε και φύγαμε άρον-άρον γιατί το πλοίο μας θα έφευγε σε λίγο. Δεν πήγα Γερμανία τελικά, έμεινα μαζί του και για τα επόμενα 3 χρόνια ήμασταν μαζί και πηδιόμασταν σχεδόν καθημερινά. Χρησιμοποιήσαμε όλα όσα περιείχε ο σάκος σε εκείνο το δέντρο.
 Δημοσιεύθηκε από eirini33
 

Copyright © 2013. Ερωτικες Περιπλανησεις