English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Home Remedies For Wrinkles
Home » » Ο κολλητός μου πήδηξε την κοπέλα μου - Ιστορια απο αναγνωστη

Ο κολλητός μου πήδηξε την κοπέλα μου - Ιστορια απο αναγνωστη

Αν και όχι τόσο δημοφιλής, μέσα σε δύο χρόνια κατάφερα να κάνω αρκετούς φίλους. Έτσι λοιπόν έγινα κολλητός με το Γιάννη που περνούσαμε  αρκετές ώρες τις ημέρας μαζί, σε βόλτες, γυμναστήριο και διασκέδαση.

Στο ΤΕΙ γνώρισα τη Μαρία. Κοντούλα, ξανθιά με γαλανά μάτια και με πιασιματάκια, 1.60  ύψος και 60 κιλά περίπου. Κάναμε αρκετή παρέα, είτε μόνοι μας, είτε με φίλους, ώσπου τελικά κάναμε σχέση. Οι μέρες μας  περνούσαν με αρκετή διασκέδαση, μαθήματα και σεξ. Άρχισε να μπαίνει το καλοκαιράκι και ο Γιάννης έριξε την ιδέα να πάμε για ελεύθερο κάμπινγκ σε μια απόμερη και  ήσυχη παραλία που ήξερε από παλιά, στον Κορινθιακό κόλπο. Έτσι λοιπόν μαζευτήκαμε εγώ με τη Μαρία, η κολλητή της Βάσω με τον γκόμενο της Δημήτρη, ο Γιώργος και φυσικά ο Γιάννης. Όλοι πηγαίναμε στο ίδιο ΤΕΙ.

Έφτασε η μέρα που κανονίσαμε, φορτώσαμε αποσκευές και πήραμε ψαροντούφεκο μήπως πιάσουμε και τίποτα. Φτάνουμε, στήνουμε σκηνές και πέρασε η πρώτη μέρα με βουτιές, χαβαλέ, φαγητό και άφθονες μπύρες που είχαμε πάρει από Αθήνα. Πριν κοιμηθούμε, κανονίζουμε να πάμε τα αγόρια για ψαροντούφεκο και οι κοπέλες θα έμεναν πίσω για ηλιοθεραπεία.

Ξυπνήσαμε το πρωί, φτιάξαμε καφεδάκια να ανοίξει το μάτι και ετοιμαζόμασταν για ψάρεμα, ώσπου ο Γιάννης μας ανακοινώνει ότι δεν είναι καλά, τον πονάει  το στομάχι του και δε θα μπει. Πέσαμε στο νερό τα υπόλοιπα αγόρια της παρέας, ανοιχτήκαμε και πήγαμε αριστερά  πίσω από κάτι βράχους που έκρυβαν την παραλία. Είχε περάσει κάνα 15λεπτο και λέω στα παιδιά ότι θα επιστρέψω μήπως και θέλει ο Γιάννης να πάμε σε κάνα γιατρό. Φτάνοντας κοντά στους βράχους που έκρυβαν την παραλία μας, άρχισα να διακρίνω τη Βάσω πάνω από την σκηνή που έμενα με την Μαρία  και  κουνούσε τα χέρια της έντονα και κάτι έλεγε αλλά δεν άκουγα καθαρά λόγο απόστασης. Σταμάτησα το κολύμπι , ανέβηκα στα βράχια και έκανα τον κύκλο της παραλίας ώστε να βρεθώ πίσω από της σκηνές και να δω τι παίχτηκε. Κρύβομαι σε κάτι θάμνους κοντά στη σκηνή μας και μένω με το στόμα ανοιχτό με αυτά που έβλεπα και άκουγα. Από τη σκηνή άκουγα βογκητά και τη Μαρία να φωνάζει:

-    Ξεσκισε με πουτσαρά μου, έτσι καυλιάρη, χώσε το όλο στο μουνάκι μου.

Ο Γιάννης μούγκριζε σα ζώο, δεν καταλάβαινα τι έλεγε και η Βάσω από πάνω από τη σκηνή:

-    Τελείωνε μωρή αχόρταγη θα τον ξελιγώσεις και θέλω να γαμηθώ κι εγώ μετά.

Ήξερα ότι ο Γιάννης είχε κατακτήσεις  αλλά δεν έκανε εύκολα σχέσεις. Λίγο ψηλότερος από εμένα. στο 1.85 και γεροδεμένος.

Κόντευα να τρελαθώ, τα πόδια μου  είχαν κοπεί, ένας κόμπος στο στομάχι και ένα τρέμουλο στα χέρια. Δεν ήξερα τι να κάνω. Η Μαρία, το Μαράκι μου πηδιόταν με τον κολλητό μου και παρακαλούσε σαν πουτάνα για πούτσο και εγώ ο μαλάκας γύρισα  για να τον βοηθήσω. Μέσα  στον πανικό μου, τα βογκητά και όσα  έβλεπα διαπίστωσα ότι ο πούτσος μου  είχε γίνει πέτρα. Κατέβασα το μαγιό μου και άρχισα να τον παίζω με μανία μέχρι που έχυσα ακούγοντας τον Γιάννη και την Μαρία να τελειώνουν μαζί. Βγήκαν από τη σκηνή και πήγαν στην θάλασσα να πλυθούν. Ο Γιάννης κατακόκκινος ξάπλωσε κοντά στη σκηνή του και η Μαρία έβγαλε τα χύσια από πάνω της και επέστρεψε. Η Βάσω φώναξε

-    Βλέπω τα αγόρια να επιστρέφουν
Τότε εμφανίστηκα κι εγώ και τους είπα ότι πήγα γύρισα και πήγα σε κάτι θάμνους να κάνω την ανάγκη μου. Μετά από μέρες μίλησα στον Γιάννη και τη Μαρία, αν και είχαν καταλάβει ότι τους είχα δει. Με το Γιάννη σταματήσαμε να κάνουμε παρέα, με τη Μαρία χώρισα (αργότερα έμαθα ότι ήταν το πουτανάκι ενός παντρεμένου καθηγητή μας) και για εκδίκηση γάμησα τη μικρότερη αδελφή της που τελικά ήταν μεγαλύτερο πουτανάκι από αυτή. Απομακρύνθηκα από όλους. Η Βάσω παντρεύτηκε το Δημήτρη απ’ ότι έμαθα μετά από χρόνια.

Ελπίζω να μη σας κούρασα με την πρώτη ιστορία μου. Όποιος θέλει ας στείλει μήνυμα ή σχόλιο.

Δημοσιεύθηκε από Lefter0s
 

Copyright © 2013. Ερωτικες Περιπλανησεις