English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Home Remedies For Wrinkles
Home » » Σκλάβα για μια νύχτα - Ιστορια απο αναγνωστη

Σκλάβα για μια νύχτα - Ιστορια απο αναγνωστη

Ώρα 6 το απόγευμα, έχω κάνει μπάνιο κι έχω ισιώσει το σγουρό μαλλί μου που φτάνει ως τη μέση και το έχω κάνει κοτσίδα, έχω βάλει ένα μαύρο baby doll κι από κάτω ένα καλσόν δίχτυ, ανοιχτό και στο μουνάκι και στο κωλαράκι μου, έχω χαμηλώσει τα φώτα κι έχω ανάψει κεριά, έχω αφήσει στο κρεβάτι όλα μου τα παιχνιδάκια, μπίλιες, δονητές, μαστίγιο, χειροπέδες, σχοινί, λιπαντικό, οτιδήποτε μπορεί να θελήσει να χρησιμοποιήσει. Ανεβαίνω στο σαλόνι και περιμένω. Χτυπάει το κουδούνι και πάω να ανοίξω την πόρτα. Είμαι ήδη υγρή.
- Καλησπέρα μωρό μου, επιτέλους είσαι πίσω.
Βλέπω τα μάτια του να διαστέλλονται καθώς με κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω, σκαλώνει για μια στιγμή και μπαίνει με φόρα στο σαλόνι κλείνοντας με δύναμη πίσω του την πόρτα, με αρπάζει και με φιλάει, ένα φιλί έντονο, διαρκείας, με γλώσσα, τα χέρια του τρέχουν σε όλο μου το κορμί. Σταματάει για λίγο να πάρει μια ανάσα.
- Μου έλειψες αφόρητα κορίτσι μου
- Χε, χε… κι εμένα
- Τι είναι όλα αυτά, γιατί μου είσαι έτσι ντυμένη;
- Μωρό μου, απόψε θέλω να αφήσεις τον εαυτό σου ελεύθερο, θέλω να με κάνεις ότι θέλεις, για να ξέρεις πως είμαι δική σου, σκλάβα σου λοιπόν απόψε.
- Μα έτσι κι αλλιώς είσαι δικιά μου και κάνω αυτό που θέλω...
- Εν μέρη ναι, κρατιέσαι κάποιες φορές όμως για να μην με πονέσεις, απόψε έχεις το ελεύθερο όμως (είπα παιχνιδιάρικα).
- Ότι θέλω ε...
- Μάλιστα Αφέντη!
Είχε πιάσει το νόημα, πάντα μου έλεγε πως ήθελε μια γυναίκα να του δοθεί ολοκληρωτικά και πως αυτό το είχε βρει σε μένα, αλλά εγώ ήθελα πιο άγρια, κι ήξερα πως κρατιόταν ώρες-ώρες με τον φόβο πως μπορεί αυτά που λέω να μην τα εννοώ και να φύγω. Απόψε έπρεπε να καταλάβει. Πήγα και στάθηκα στο σαλόνι, με ακολούθησε με περιέργεια, υπό άλλες συνθήκες με τις καύλες που είχα θα του είχα ορμήσει με τόσο καιρό που είχα να τον δω, το ήξερε κι ενώ του άρεσε η ιδέα πρόδιδε έναν δισταγμό. Χαμογέλασα λίγο ειρωνικά περιμένοντας, βίδωσε απευθείας.
- Γιατί γελάς;
- Μα γιατί μπορώ!
- Ναι ε; Για να το σβήσουμε λοιπόν αυτό το χαμόγελο, στήσου στον καναπέ ΤΩΡΑ!
- Μάλιστα Κύριε!
- Μη μιλάς πουτανάκι, απλά στήσου!
Ήρθε από πίσω μου κι άρχισε να με αγγίζει στην πλάτη και στους ώμους με τις άκρες των δαχτύλων του, αργά και ανεπαίσθητα φίλησε τον λαιμό μου. Ήμουν πλέον κάθυγρη κι ήμουν βέβαιη πως το έβλεπε. Τα χέρια του βρέθηκαν στο κωλαράκι μου και απότομα στο μουνάκι μου, μου το έτριψε λίγο με δύναμη κι έβγαλα έναν αναστεναγμό, μέγα λάθος. Με το που ακούστηκα έφυγε το πρώτο χαστούκι στον κώλο μου, ασυναίσθητα μου έφυγε ένα βογκητό, κι ήρθε και το δεύτερο χαστούκι με περισσότερη δύναμη.
- Είπα δε θα μιλάς!
- Ε καλά, δε νομίζω το βογκητό να πιάνεται για λέξη (είπα παιχνιδιάρικα).
- Σκλάβα, όταν ο αφέντης σου, σου λέει κάτι, απλά θα υπακούς και δε θα ειρωνεύεσαι (μου είπε αρπάζοντας βίαια την κοτσίδα μου τραβώντας με πιο ψηλά, μπαίνοντας τελείως στο πετσί του ρόλου).
- Μάλιστα Κύριε!
- Έτσι μπράβο, πες μου τώρα έναν αριθμό από το 1 ως το 3.
(σκάλωσα, δεν μπορούσα να ξέρω τι έχει στο μυαλό του) Εμ… 3;
- Χε, χε, ωραία, 30 θα φας λοιπόν για να μάθεις να υπακούς άλλη φορά, ξεκίνα και μέτρα.
Με έσπρωξε πάλι στην πλάτη του καναπέ για να στηθώ και ξεκίνησε. Μετρούσα, στη δέκατη μου έφυγε και βογγητό μαζί, με χάιδεψε απαλά κι έσκυψε και μου ψιθύρισε στο αυτί.
- Πάμε πάλι από την αρχή λοιπόν…
...15, μεγάλη ανάσα και συνέχιζα με το ζόρι, 20 και δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια μου, ένιωθα το δέρμα μου να καίει, η ανάσα μου γινόταν πιο γρήγορη από το ζόρι, παρακαλούσα από μέσα μου να αλλάξει κωλομέρι για να ηρεμήσω κάπως, αλλά αυτός εκεί. Παρ' όλα αυτά ήμουν μούσκεμα, 25, τα υγρά μου έσταζαν στα μπούτια μου πλέον. Πέρασε το χέρι του από το μουνάκι μου ανεπαίσθητα και δάγκωσα και μάτωσα τα χείλη μου για να μην βγει το βογκητό της καύλας μου και έπρεπε να ξαναρχίσω από την αρχή, συνέχισε να παίζει το μουνάκι μου. Είχα απίστευτους σπασμούς κι εκεί που ήμουν έτοιμη να τελειώσω ήρθε το επόμενο χαστούκι. Με το ζόρι και δάκρυα να τρέχουν έφτασα στα 30, αλλά πλέον δεν ήταν δάκρυα πόνου, ήταν δάκρυα επειδή μου είχε κόψει την καύλα. Μου χάιδεψε απαλά το κεφάλι.
- Καλό κορίτσι, δεν θα το ξανακάνεις έτσι;
Έγνεψα καταφατικά, με γύρισε και με φίλησε με πολύ πάθος σκουπίζοντας τα μάτια μου. Κόλλησε το μέτωπο του στο δικό μου, έμεινε έτσι για λίγο και με άρπαξε από τον λαιμό. Δάγκωσε την ρώγα μου κι έβγαλα ένα βουβό αναφιλητό, με κοίταξε ερωτηματικά, αλλά δε σταμάτησε, άρχισε να παίζει με δύναμη την κλειτορίδα μου, έσκυψε στο αυτί μου.
- Χύσε μωρό μου!
Ο οργασμός ήρθε σαν ηλεκτρικό ρεύμα, όλο μου το σώμα τρανταζόταν από τους σπασμούς, δεν είχα ξαναβιώσει τόσο δυνατό οργασμό απλά με το χέρι. Μόλις ηρέμησα άρχισε να με φιλάει απαλά κατεβαίνοντας προς τα κάτω. Ρούφηξε τα υγρά μου, με σήκωσε να σταθώ όρθια και κάθισε στην θέση μου. Έβγαλε την μπλούζα και την πέταξε στο πάτωμα, στη συνέχεια έβγαλε τα παπούτσια του και ξεκούμπωσε το φερμουάρ από το τζιν βγάζοντας το και αυτό στο τέλος, μένοντας μόνο με το μποξεράκι. Μου έκανε νόημα να γονατίσω. Με τα χέρια μου να περνάνε απαλά από τον σηκωμένο πούτσο του, έβγαλα το μποξεράκι του κι έμεινα να τον κοιτάω στα μάτια για λίγο. Το πρόσωπο μου ήταν κόκκινο και σπασμένο από το κλάμα και το ζόρι, αλλά του έσκασα ένα χαμόγελο που ανταπέδωσε κι εκείνος με ένα δικό του. Άρχιζα και πάλι να νιώθω το κάψιμο της καύλας στο μουνάκι μου. Πόσο ήθελα τον πούτσο του μέσα μου. Με τράβηξε πιο κοντά κι άρχισα να τον γλείφω, πράγμα που τον τρελαίνει κι εγώ γουστάρω να το κάνω και το ξέρει.
Χρειάστηκαν μόνο λίγα λεπτά για να τελειώσει, πράγμα που με έκανε να καταλάβω πόσο καυλωμένος ήταν τόση ώρα και πόσο γούσταρε όλο αυτό που του είχα ετοιμάσει. Αφού κατάπια σηκώθηκα και του έδωσα το χέρι μου.
- Με όλο το θάρρος Κύριε αλλά έχω ετοιμάσει κάτι πολύ ξεχωριστό στην κρεβατοκάμαρα, θα σας ενδιέφερε να μετακινηθούμε εκεί;
- Ναι σκλαβάκι μου, να είμαστε και πιο άνετα, δεν σε έχω ανοίξει καν ακόμα.
Κατεβήκαμε τις σκάλες και τον οδήγησα στην κρεβατοκάμαρα όπου και ήταν όλα τοποθετημένα στο κρεβάτι. Τα κοίταξε για λίγο κι ένιωθα λες και το μυαλό του έπαιρνε στροφές για το πως θα τα χρησιμοποιήσει όλα. Με έβαλε να ξαπλώσω και μου είπε να φέρω τα γόνατα κοντά στο στήθος μου, πήρε το σχοινί και με έδεσε έτσι ώστε να μην μπορώ να κουνηθώ, βάζοντας και τις χειροπέδες στα χέρια μου ώστε να μην έχω καμία κίνηση. Με γύρισε και με άφησε στην ουσία στημένη στα 4, αλλά με το κωλαράκι και το μουνάκι μου πλήρως εκτεθειμένα. Έβλεπε πως και πάλι ήμουν μούσκεμα. Άρχισε να με φιλάει στα κωλομάγουλα χαϊδεύοντας τον κώλο μου, απολαμβάνοντας για λίγο που τον είχε έτσι στημένο σε τέτοια θέα. Πήρε το λιπαντικό κι έριξε μια μεγάλη ποσότητα στη σούφρα μου. Το λιπαντικό έτρεξε μέχρι το μουνάκι μου, αναρίγησα από το κρύο, άρχισε να βάζει τις μπίλιες σιγά-σιγά μέσα μου. Ένιωθα την σούφρα μου να ανοίγει, κανένας πόνος, με έπαιζε με τόση μαεστρία που ένιωθα μόνο καύλα. Πήρε το δονητή κι άρχισε να τον τρίβει στο μουνάκι μου χωρίς να τον βάζει μέσα. Η απόλυτη καύλα. Έρχόταν οργασμός και το ήξερε, σπασμοί απότομοι με έκαναν να συνειδητοποιήσω πλήρως το πόσο δεμένη ήμουν. Δε μπορούσα να κάνω τίποτα, ο οργασμός απίστευτα δυνατός κι ένιωθα όπου είναι το σχοινί να με περιορίζει, να μην μπορώ να εκφραστώ σωματικά όπως θέλω για να έχω πλήρη κορύφωση. Ήμουν στο έλεος του, κι ήρθε πολύ απότομα, έβαλε με μια κίνηση το δονητή μέσα μου κι ο οργασμός βγήκε μαζί με κραυγές από το στόμα μου.
Έχυνα συνεχόμενα μέχρι που ένιωσα τις δυνάμεις μου να με εγκαταλείπουν. Χαλάρωσα κι έμεινα εκεί χωρίς να νιώθω πλέον τίποτα, χαλαρή, παραδομένη τελείως. Έβγαλε σιγά-σιγά το δονητή και τον έκλεισε. Άρχισε να βγάζει τις μπίλιες μια-μια, ρίχνοντας μου λιπαντικό και πάλι. Όταν τις έβγαλε όλες, ένιωσα κενή και ανακουφισμένη. Δε με ερέθιζε τίποτα πλέον, η καύλα μου είχε αρχίσει να καταλαγιάζει και για μια στιγμή πίστεψα πως θα με έλυνε για να ηρεμήσω λίγο. Εκεί ένιωσα τον πούτσο του γυμνό, σκληρό να ακουμπάει τη σούφρα μου. Μπήκε αργά και σταθερά. Ρίγη καύλας με διαπέρασαν και πάλι. Μπήκε όλος μέσα μου κι έμεινε για λίγο σταθερός για να τον συνηθίσω. Από το πουθενά άρχισε να μπαινοβγαίνει δυνατά, με λύσσα, σκαμπίλια έπεφταν βροχή στον κώλο μου, ενώ με τράβαγε πάνω του από τα σχοινιά. Για μια στιγμή σταμάτησε κι άρπαξε ξανά τον δονητή, τον έφερε πάνω στην κλειτορίδα μου και τον έβαλε σε λειτουργία και ξαναξεκίνησε να με καρφώνει δυνατά. Απίστευτη καύλα. Συνέχισε για πολύ ώρα έτσι. Είχα τελειώσει άπειρες φορές. Ένιωθα πως το σώμα μου δεν πρέπει να είχε άλλα υγρά, το στόμα μου ήταν στεγνό και πλέον δεν είχα φωνή.
Ανέβασε ρυθμό και σε λίγα λεπτά τον ένιωσα να χύνει μέσα στην κωλοτρυπίδα μου. Έμεινε για λίγο μέσα μου και με χάιδεψε απαλά στα κωλομάγουλα. Βγήκε απότομα κι έμεινε να καμαρώνει το θέμα της ανοιχτής μου τρύπας. Χύσια μπλεγμένα με λιπαντικό έτρεχαν παντού. Έπεσε δίπλα μου και με κοίταξε στα μάτια χαμογελώντας. Άρχισε να με λύνει. Όταν πλέον ήμουν ελεύθερη, σηκώθηκα με δυσκολία από το κρεβάτι. Πήγα στο μπάνιο κι άφησα καυτό νερό να πέσει πάνω μου για να χαλαρώσουν οι μύες, πλύθηκα και γύρισα με μια πετσέτα χαμογελώντας. Του έδωσα μια άλλη και μπήκε κι αυτός για μπάνιο. Μέτα βίας τακτοποίησα τα πράγματα και πήρα 2 ποτήρια νερό από την κουζίνα. Μετά από κανένα 10αλεπτο ήρθε κι εκείνος ξανά στο δωμάτιο. Εγώ είχα λιώσει στο στρώμα κουκουλωμένη γυμνή με ένα μποξεράκι κάτω από το πάπλωμα. Του έδωσα το νερό και χώθηκε δίπλα μου παίρνοντας με αγκαλιά.
- Σ' ευχαριστώ!
- Για το νερό;
- Ε… μα ναι, φυσικά, για τι άλλο;… (είπε γελώντας και με φίλησε στο μέτωπο)
- Χαζό.
- Ναι αλλά μ' αγαπάς.
- Ναι
Έβγαλε αργά την πετσέτα και την άφησε στην άκρη, βγάζοντας το μποξεράκι μου. Ήρθε από πάνω μου και με φίλησε με πάθος. Άνοιξε τα πόδια μου κι άρχισε να τρίβει τον πούτσο του στο μουνάκι μου. Έγινα υγρή σχεδόν αμέσως. Τον έσπρωξα απαλά με τα πόδια μου προς τα εμένα για να μπει, μπήκε ο μισός μέσα μου και με κοίταξε στα μάτια. Τον φίλησα απαλά και τυλίχτηκα πάνω του. Ξεκίνησε να μπαινοβγαίνει απαλά και αισθησιακά. Σε κάθε κάρφωμα ένιωθα πως χύνω μέχρι που ήρθε ένας πολλαπλός οργασμός και κόλλησα το σώμα μου πάνω του. Είχε αρχίσει να ξημερώνει κι εμείς κάναμε ακόμα έρωτα. Ένιωθα πλήρης, ήξερε πως ήμουν δικιά του και όντως κανένας δεν μπορεί να με πάρει. Σηκώθηκα να κάνω καφέ και με τράβηξε πάλι πίσω στο κρεβάτι.
- Κοιμήσου μωρό μου, έχουμε χρόνο!
- Όσο θέλεις...

Δημοσιεύθηκε από Irisida
 

Copyright © 2013. Ερωτικες Περιπλανησεις