English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Home Remedies For Wrinkles
Home » » Το πήδημα με τους αγνώστους - Ιστορια απο αναγνωστη

Το πήδημα με τους αγνώστους - Ιστορια απο αναγνωστη

Είμαι 19 χρόνων και καλώς ή κακώς, το μουνί μου στάζει όλη μέρα, κάθε μέρα. Είμαι αχόρταγη και μ’ αρέσει πολύ να με παίρνουν απ’ τον κώλο. Επειδή αυτή την περίοδο δεν έχω αγόρι, αποφάσισα να ντυθώ μια μέρα σαν τσούλα και να πάω να βρω κανένα υποψήφιο πουτσαρά. Έτσι ντύθηκα, έβαλα ένα καυλωτικό μίνι φόρεμα που φαινόταν η κωλάρα μου με μια απότομη κίνηση και οι βυζάρες μου ήταν έξω. Έβαλα τις ζαρτιέρες με λευκό στρινγκ και χωρίς σουτιέν, έβαλα τις γόβες μου, βάφτηκα και σαν τσούλα και έφυγα από το σπίτι. Βγήκα έξω, σωστό πουτανάκι. Άρχισα να περπατάω και να κοιτάζω υποψήφιές πούτσες. Ξαφνικά από πίσω μου άρχισα να ακούω κάτι σφυρίγματα και κάτι βρωμόλογα που με καύλωσαν αμέσως. Σταμάτησα να περπατάω και γύρισα να δω ποιος φώναζε. Αυτό που αντίκρισα ήταν απίστευτο.

Μια παρέα αντρών ερχόντουσαν προς το μέρος μου και γέλαγαν. Απ’ τη μια είχα καυλώσει και απ’ την άλλη δεν ήξερα πως να αντιδράσω. Ήρθαν κοντά μου και με ρώτησαν με ξένη προφορά πως με λένε και τι κάνω μόνη μου μες στη νύχτα. Ο ένας άρχισε να μου πιάνει την κωλάρα που φαινόταν καθαρά αφού το φόρεμα είχε ανέβει πολύ. Μου έχωσε κάτι σκαμπίλια και ο άλλος μου έπιασε το χέρι και το έβαλε στον πούτσο του. Κατάλαβα ότι δεν θα ξέπλεκα εύκολα. Έτσι με πήραν απ το χέρι και με έβαλαν μέσα σε μια αποθήκη λίγα μέτρα πιο πέρα και μου φερόντουσαν σαν την μεγαλύτερη πόρνη. Αρχικά μου ανέβασαν το φόρεμα και κάθισαν και με χάζευαν καθώς ξεντυνόμουν. Έμεινα στο τέλος με το στρινγκ και τις γόβες και το μουνί μου να στάζει. Ήταν τρία άτομα. Και οι τρεις έμειναν γυμνοί και άρχισαν να παίζουν τις πούτσες τους. Η φάση ήταν σκέτη καύλα. Εκεί, είχαν ένα διπλό κρεβάτι, ο ένας λοιπόν με πέταξε πάνω στο κρεβάτι και μου έδεσε τα χέρια και τα πόδια.

Εγώ τρελάθηκα, τα υγρά μου έφτασαν στην κωλοτρυπίδα μου και αυτοί το είδαν καθώς μου είχαν ανοίξει τα πόδια. Ο ένας (ας πούμε Αντρέας ), ήρθε στο στόμα μου και έχωσε την πουτσάρα του τέρμα που έφτασε λαρύγγι και του έκανα απίστευτη πίπα καθώς τρελαινόμουν να γεύομαι ψωλές. Ο δεύτερος ( ας πούμε Γιώργος), άρχισε να μπαίνει σιγά-σιγά στο υγρό μουνάκι μου και εγώ καιγόμουν στην καύλα και ύστερα επιτάχυνε όπου στο τέλος με πήδαγε με όλη του τη δύναμη. Ο τρίτος (ας πούμε Γιάννης ), είχε ξαπλώσει κάτω από εμένα και είχε την πουτσα του στην κωλάρα μου. Η καύλα μου δε σταματούσε με τίποτα. Ξαφνικά ο Παύλος έχυσε στο στόμα και του την καθάρισα όλη σα σωστό πουτανάκι που είμαι.

Ο Γιώργος με γαμούσε με δύναμη και μετά από δέκα λεπτά χύσαμε και οι δυο με δύναμη. Ο Γιάννης με έβαλε στα τέσσερα και μου ξέσκισε τον κώλο πραγματικά. Η πουτσα του ήταν τεράστια και με έτσουζε πολύ, αλλά στο τέλος μου άρεσε και έχυσα πολύ για δεύτερη φορά στην γλώσσα του Γιώργου που μου έκανε το ωραιότερο γλειφομούνι. Ο Γιάννης έχυσε στην κωλάρα μου αφού την ξέσκισε και στο τέλος πήρα σε όλους μια φοβερή πίπα σα δωράκι που με ξεκώλιασαν τόσο καλά. Έχυσαν και οι τρεις στο στόμα μου και δεν άφησα σταγόνα. Η εμπειρία ήταν μοναδική και αυτό συνεχίστηκε για ένα χρόνο. Ακόμα αναπολώ αυτά τα πηδήματα που μου έκαναν. Μου έχουν μείνει αξέχαστα. Μακάρι να διαβάσει την ιστορία μου έστω και ένας και να μου στείλει μήνυμα να ζήσουμε κάτι παρόμοιο.

 Δημοσιεύθηκε από dinaki
 

Copyright © 2013. Ερωτικες Περιπλανησεις