English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Home Remedies For Wrinkles
Home » » Το πρώτο κανονικό γαμήσι από πίσω - Ιστορια απο αναγνωστη

Το πρώτο κανονικό γαμήσι από πίσω - Ιστορια απο αναγνωστη

Το πρωί της Κυριακής, εκεί γύρω στις 10, ο Αλί δέχεται τηλεφώνημα από ένα φίλο του. Είχε έρθει κι εκείνος στην πόλη για να τακτοποιήσει τα δικά του χαρτιά, οπότε συμφώνησαν να βρεθούν για να πάνε μαζί. Κανόνισαν όμως να βρεθούν και από εκείνο το πρωί για να τα πούνε και πιθανότατα θα περνούσαν μαζί και την υπόλοιπη μέρα. Στάθηκε τυχερός, για να ξεσκάσει λίγο. Εμείς, από την πλευρά μας, μόλις έφυγε εκείνος βγάλαμε τον μικρό βόλτα για να πάρουμε με τη σειρά μας λίγο καθαρό αέρα, μιας και είχε λιακάδα.
Χορταίνοντας ήλιο και φρέσκο αεράκι και αρκετό παιχνίδι και τρέξιμο με το μικρό, γυρίσαμε στο σπίτι λίγη ώρα πριν να φάει και να κοιμηθεί για μεσημέρι. Είτε είναι και ακόμη αρκετά μικρός, είτε και δεν αντέχει ακόμη να βγάλει σερί ένα μεσημέρι χωρίς έστω μία ώρα ύπνου. Έτσι λοιπόν, έφαγε γύρω στις 2:30 και μετά από μία ωρίτσα, μέχρι να χωνέψει, πήγε για ύπνο. Όταν πια αποκοιμήθηκε, καθίσαμε να φάμε κι εμείς, κάναμε από ένα γρήγορο ντους και ξαπλώσαμε χωρίς ρούχα για να χαλαρώσουμε και να απολαύσουμε λίγο ο ένας τον άλλον.
Ξαπλώνοντας, γύρισε στο πλάι με την πλάτη προς εμένα και αρχίσαμε τα χάδια. Ψαχούλευα αχόρταγα τα βυζιά της, τους μηρούς της, τον κώλο της.
- Θέλω να με πάρεις από πίσω σήμερα και να με χύσεις εκεί, μέσα στο κωλαράκι μου. Θέλεις;
Για όσους δεν το γνωρίζουν, το γαμήσι από τον κώλο για μια γυναίκα θεωρείται "βασιλικό" (διαβάστε για Κλεοπάτρα) και όσες σέβονται και λίγο το κορμί τους και το σεξ με τον άντρα, δεν αφήνουν τον καθένα να τις γαμήσει έτσι. Σε ότι αφορά τη δική μου, δεν άφησε ποτέ ως τώρα Πακιστανό ή Ινδό ή Κινέζο να την πάρει από πίσω.
- Ναι, θέλω πολύ.... αλλά να στάξουμε μια σταγόνα λαδάκι για να μην πονέσεις.
Σηκώθηκα καυλωμένος να βρέξω μια χαρτοπετσέτα με λίγο λάδι και ξαναγύρισα. Γύρισε εκείνη στο πλάι, έσταξα λίγο πάνω στην ξυρισμένη της τρυπούλα και πασάλειψα λίγο το πουτσοκέφαλο μου. Γύρισα και εγώ στο πλάι και άρχισα να χαϊδεύω την κωλάρα της, τα μπούτια και τις βυζάρες της, ενώ εκείνη μου τον έπαιζε χαλαρά.
- Τι ωραίο κορμί που έχεις μανάρι μου, τι βυζάρες και τι κωλάρα που έχεις!
- Σου αρέσουν μωρό μου;
- Και η Ζωή έχει κωλάρα και βυζάρες, αλλά το δικό σου μ' αρέσει πιο πολύ. Μάλλον το 'χετε οικογενειακώς το "χτίσιμο".
- Ναι... πήραμε και οι δύο από τη μάνα μου.
- Το πρόσεξα. Και το σώμα της μάνας σου δεν είναι και τόσο άσχημο! (τα χάδια συνεχίζονταν)
- Κατ' αρχήν, η μάνα μου δεν ξέρει τίποτα άλλο εκτός από το να ανοίγει τα πόδια και να τον παίρνει μέσα. Τώρα, το πως το ξέρω αυτό... ασ' το. Όπως έχω μάθει και για τους γονείς σου. Η μάνα σου δεν ξέρει να κάνει πίπες. Τέλος πάντων και η μία και η άλλη, πάνω σε χαβαλέ συζήτηση έχουν πει ότι "δεν έχουν εκπαιδευτεί". Έτσι και καλά για να το πάρουμε και στην πλάκα.
- Χμ... μην είσαι και τόσο σίγουρη. Εννοώ, για τη δική μου.
Σταμάτησε για λίγο και με ρώτησε. Δε σκόπευα να της κρύψω τι έγινε με τον Μαχμούτ, αλλά περίμενα την ευκαιρία. Και της είπα τι παίχτηκε μια καθημερινή που είχαν παραγγείλει ξύλα για το τζάκι. Σάστισε λίγο όταν το έμαθε, αλλά κατάλαβε ότι αν η πεθερά της, της ξανάλεγε κάτι... απλά, θα έλεγε ψέματα για να κρυφτεί. "Πουτανιές στην πουτάνα, γίνονται;" Δεν γίνονται. Τέλος πάντων.
- Έλα! Ενδιαφέρον! Και τους πήρες μάτι από την κλειδαρότρυπα μωρό μου; Η μάνα μου πάντως, αν και ξανθιά, δεν ξέρω αν θα γαμιόταν ποτέ με ξένο. Βέβαια, δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά και ειδικά τώρα που μου είπες για τη δική σου. Για πεσ' μου λεπτομέρειες.
- Μην είσαι σίγουρη ούτε για τη μάνα σου. Γιατί και η μάνα σου, ειδικά όταν φοράει κάτι τζινάκια με μπλουζίτσες, φαίνονται οι καμπύλες της, φαίνονται και τα βυζιά της και έχω τύχει να δω και τα μουνόχειλα της ένα μεσημέρι που σηκώθηκα για κατούρημα, ενώ κοιμόταν στον καναπέ και ροχάλιζε.
- Ναι; Και τι έκανες εσύ μωρό μου; Τη σκέφτηκες να γαμιέται και τράβηξες μαλακία; (χαμογέλασε, αλλά παράλληλα ευχαριστιόταν τα χάδια μου και είχε κλείσει τα μάτια)
- Το έκανα κι αυτό, κι έχυσα για να σου πω την αμαρτία μου.
- Ναι, ε; Έχυσες πολύ μωρό μου; Το ευχαριστήθηκες; (με ρώτησε με παθιάρικο ύφος)
- Ναι, μου άρεσε.
- Και γιατί δεν με ξύπνησες όταν γύρισες για να μου τον χώσεις στο μουνάκι μου;
- Γιατί δεν ήθελα να σε ξυπνήσω, αλλά και να ακουστούμε.
Άρχισε να μου παίζει τον πούτσο ξανά, κι εγώ άρχισα να τη χαϊδεύω πιο έντονα, καταλήγοντας στο τέλος στην κωλότρυπά της. Όταν ο πούτσος μου καύλωσε και πάλι, κράτησε ανοιχτό το ένα της κωλομέρι και μου ζήτησε να της χώσω το πουτσοκέφαλο. Όταν μπήκα μέσα, άρχισε να κουνάει τη λεκάνη της ζητώντας μου να την αφήσω να κάνει λίγο παιχνίδι εκείνη, για να το βοηθήσει να γλιστρήσει σιγά-σιγά όλο και πιο μέσα.
Κούνημα στο κούνημα, λύγισμα στο λύγισμα, γλίστρημα στο γλίστρημα, ο πούτσος μου σε μόλις 5 λεπτά είχε καταφέρει να μπει περισσότερος από το μισό. Πλέον, ένιωθα τον στενό ζεστό κώλο της και το έντερό της μου χάιδευε υγρά το καβλί μου. Της έπιανα το κωλομέρι και απολάμβανα σχεδόν κανονικό ολόκληρο χώσιμο. Η επιδερμίδα του κώλου της, όπως και των βυζιών της, είναι απίστευτα τρυφερή και… από όσες γυναίκες έχω γαμήσει στη ζωή μου, είναι η μόνη που έχει τέτοιο δέρμα.
- Αχ… πως μ' αρέσει, τι ωραίο… πεσ' μου μωρό μου, τι σκεφτόσουν για τη μανούλα μου;
Όταν μόλις μετά από λίγο κατάφερα να χώσω όλο μου το καβλί στον κώλο της, της περιέγραφα τι σκεφτόμουν. Καύλωσε τόσο πολύ που η φαντασία της είχε πάθει παροξυσμό. Ενώ πλέον γύρισε κανονικά, έβαλε ένα μαξιλάρι από κάτω της, άνοιξε τα μπούτια της και λύγισε τελείως πίσω τα γόνατά της για να ξαναμπώ ευκολότερα. Της τον έχωσα πάλι, στηρίχτηκα στα χέρια μου και άρχισα να κουνιέμαι μέσα της κανονικά και όχι άγρια. Τα κωλόχειλα της είχαν ανοίξει και πεταχτεί σχεδόν τελείως έξω. Στο μαξιλάρι υπήρχε ήδη μία μικρή κυλιδούλα αίματος. Της είχα πάρει την παρθενιά από πίσω, αλλά κουνιόμουν ακόμη και έκανα πως δεν είδα τίποτα. Έτσι κι αλλιώς, τώρα ήταν πλέον αργά. Είχε ήδη αρχίσει να τρίβει την κλειτορίδα της, όσο της μιλούσα.
- Καύλα μου... έτσι τη σκεφτόσουν; Με τα πόδια ανοιγμένα και να της τον χώνεις στο μουνί;
Εκεί αποφάσισα ότι δεν ήθελα να χύσω στον κώλο της. Τραβήχτηκα έξω, τράβηξα γρήγορα και το μαξιλάρι από κάτω της, πετώντας το μακριά και άρχισα να τη γαμάω στο μουνί, το οποίο ήταν πια αρκετά υγρό και δεν καταλάβαινα και πολλά.
- Καύλα! Τι μου κάνεις καργιόλη; Αχ έτσι! Έτσι... (ευτυχώς δεν κραύγασε!)
- Αχ αυτό το μουνί σου ξεκωλιάρα!
- Πες μου καργιόλη! Θέλεις να γαμήσεις τη μανούλα μου; Ε; Να της πω ότι θες να χύσεις στο μουνί της; Μη σε νοιάζει, πεσ' μου! (τα μάτια κλειστά, το κεφάλι γερμένο τελείως πίσω και να γυρίζει πέρα-δώθε)
- Ναι το θέλω πολύ! Θέλω να χύσω μέσα της!
- Καργιόλη! Θα το κανονίσω αφού τη γουστάρεις! Χύσε με παλιοπούστη! Χύσε μέσα μου. Θα χύσω για πάρτη σου! Θα χύσω πάνω στον πούτσο σου βρωμιάρη!
- Θα χύσω κι εγώ πουτάνα... θα χύσω στο μουνί σου που το γαμάνε όλοι!
Και χύσαμε και οι δύο ταυτόχρονα. Μπορεί να μην έχυσα στον κώλο της, αλλά σίγουρα έγινε μία καλή αρχή βλέποντας και το αίμα. Φυσικά, όταν το είδε δεν σχολίασε. Το περίμενε. Με όλα αυτά, είχε απομείνει μόνο μία ώρα ύπνου. Αλλά, δεν μας πείραξε. Αρκεί που είχαμε απολαύσει για ακόμη μία φορά ο ένας τον άλλο.
Δημοσιεύθηκε από olamesa
 

Copyright © 2013. Ερωτικες Περιπλανησεις