English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Home Remedies For Wrinkles
Home » » Μια τρομερή γυναίκα - Ιστορια απο αναγνωστη

Μια τρομερή γυναίκα - Ιστορια απο αναγνωστη

Η ιστορία που θα πω είναι πέρα για πέρα πραγματική. Ξέρω ότι εδώ μέσα γράφουν αρκετές ψεύτικες και φαίνεται από μακριά. Ότι γράψω έγινε πέρυσι. Αλλάζω μόνο τα ονόματα και τις τοποθεσίες.
Τη Χ την είχα γνωρίσει στο internet. Δε θυμάμαι καν πως. Κοινοί φίλοι κυρίως. Είναι από τις γυναίκες που έχουν φωτογραφίες με απίθανο γυμνασμένο σώμα ή με σέξι ρούχα. Λίγο πάνω από 30. Κυρία στο παρουσιαστικό και στο γενικότερο ύφος και στυλ. Όμως σε αρκετές φωτογραφίες ακόμα και με απλό ντύσιμο φαινόταν ένας απίθανος κώλος. Καστανή γύρω στο 1.63 . Γάμπες που έδειχναν αθλητικό background, μεγάλο στήθος πολύ στητό, θηλυκό πρόσωπο και γενικά από τις γυναίκες που λες χρειάζομαι ένα ΣΚ να την πηδήξω σε κάθε αδύνατη και δυνατή στάση.
Κάποια στιγμή ενώ δεν είχα ασχοληθεί, μου έγραψε στο ίντερνετ ότι το κινητό της πηρέ νερό. Επειδή μου έχει τύχει ξέρω πια το γνωστό σωτήριο κόλπο να το βάλει σε μια σακούλα με ρύζι για 48 ώρες κλειστό να φύγει όλη η υγρασία. Της έστειλα χωρίς να σκεφτώ εκείνη την ώρα ότι κάτι μπορεί να έβγαινε από αυτό. Μου απάντησε κάποια στιγμή μέρες αργότερα να με ευχαριστήσει και ότι έκανε δουλειά και έτσι αρχίσαμε να μιλάμε. Εγώ από εμφάνιση θεωρώ ότι είμαι κυριλέ. Γενικά παίρνω αρκετή προσοχή, αν και δεν είμαι ψηλός. Εκείνη (από τις φωτογραφίες που μου έστειλε) σου έδινε την εντύπωση πως πρέπει να έχεις 2 κάμπριο στο γκαράζ για να ασχοληθεί μαζί σου.
Με τις μέρες να περνούν και την αναγνωριστική συζήτηση και από τις δυο μεριές, έμαθα ότι δουλεύει σε ακριβή περιοχή σε μαγαζί με παπούτσια, πως μένει μόνη της και δεν έχει κάποια σχέση. Ήταν διστακτική στο να βρεθούμε και καταλάβαινα πως είχε φάει πίεση από άντρες, οπότε κάθε φορά που θα της πρότεινα κάτι αν δεν ήθελε στην πρώτη φορά που θα το έλεγα, στην δεύτερη αναφορά αντιδρούσε πηγαίνοντας προς τα πίσω. Με τα πολλά κανονίζουμε να περάσω από το σπίτι της ίσα να κατεβεί να βρεθούμε από κοντά 5 λεπτά στο γκαράζ. Ήταν όπως την περίμενα, με καμπύλες παντού, αλλά διστακτική στο κάθε τι, σα μαθητριούλα που δεν έχει καν φιληθεί. Σε κάποια φάση ενώ μιλούσαμε εγώ σταματημένος καθισμένος στην μηχανή και εκείνη διπλά μου την τράβηξα κοντά μου και την φίλησα. Υπήρχε πολύ πάθος αλλά όπως έκανε μόνιμα τραβήχτηκε προς τα πίσω.
Οι συζητήσεις μας, τις επόμενες μέρες, έγιναν πιο ερωτικές και ανταλλάξαμε και κάποιες φωτογραφίες αλλά δεν ήθελε με τίποτα να βρεθούμε από κοντά. Με πολύ συζήτηση και 1 εβδομάδα το λιγότερο μετά, κανονίσαμε να βρεθούμε κάτω από το σπίτι της άλλη μια φορά με φιλιά και μόνο. Την 3η φορά και ενώ πια μπορεί να μιλούσαμε και 1 μηνά, δέχτηκε να ανεβώ πάνω και αυτό με πολύ σκέψη. Εγώ όπως είναι λογικό δεν άντεχα άλλο, είχε φτάσει να σπάσει το τζιν όλο αυτό τον καιρό να έχουμε τόση ένταση μεταξύ μας και να μην ξεσπάει.
Όταν ανέβηκα πάνω πάλι ήταν απόμακρη και όταν έκανα να την πλησιάσω για ένα φιλί έπαιρνε αποστάσεις. Με τα πολλά πήρα πρωτοβουλία, την τράβηξα κοντά μου και αρχίσαμε να φιλιόμαστε και να αγγιζόμαστε πιο πολύ από κάθε άλλη φορά. Φορούσε θυμάμαι ένα τζιν και ένα λεπτό μπλουζάκι. Επιτέλους κατάφερα να βάλω το χέρι μου μέσα και να αρχίσω να χουφτώνω τις υπέροχες της βυζάρες. Γούσταρε προφανώς αλλά κρατιόταν πίσω και όταν τον έβγαλα έξω, ενώ ξεκίνησε να μου τον παίζει κάτι την έπιανε και τραβούσε το χέρι της. Ξεκίνησα να τη γδύνω κάπως επιθετικά, ενώ φιλιόμασταν πάντα στο όριο του να βλέπω ότι λέει όχι αλλά γουστάρει ή με φιλάει ή μου τον παίζει. Και βρέθηκα να την έχω με το παντελόνι κατεβασμένο πάνω μου ανάποδα καθισμένη να τον έχω ακουμπήσει στην κωλάρα της, να της έχω πιάσει τα βυζιά με το ένα χέρι και το υπέροχο ξυρισμένο μουνάκι της με το άλλο, όσο γλείφαμε τις γλώσσες μας.
Και πάλι όταν είδε ότι πάμε να ξεφύγουμε τινάχτηκε και άρχισε να λέει μέχρι εδώ. Ένιωθα ότι ήθελε, απλά έπρεπε να πάρω όλη την ευθύνη. Σηκώθηκα πήγα στην κουζίνα που ήταν δίπλα από τον καναπέ που είχαμε αράξει, έπιασα από το τσαντάκι προσπαθώντας να μην δει τι κάνω ένα προφυλακτικό και το έβαλα. Όταν βγήκα από τον πάγκο και το είδε στον πούτσο μου άρχισε να αντιδράει πως δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουμε σεξ και πως μέχρι εδώ ήταν. Εγώ είχα τόσο πρηστεί που σίγουρα και στην θεά του θα φαινόμουν απειλητικός. Πήγα κοντά της την έπιασα την σήκωσα στον αέρα και την έριξα μπρούμυτα. Με το τζιν ακόμα χαμηλά στα ποδιά της και την κωλάρα με την βοήθεια της θέσης του καναπέ και της δίκης της στάσης τουρλωμένη υπέροχα προς τα πάνω. Ανέβηκα πάνω της και με μια κίνηση τον γλίστρησα μέσα στο μουνί της που με δέχτηκε απίστευτα εύκολα. Ήταν υγρό ζεστό και με τύλιξε με τη μια. Ζαλίστηκα από την καύλα πραγματικά και άρχισα να μπαινοβγαίνω αμέσως και να την γαμάω σταθερά, σχετικά αργά αλλά βαθιά και δυνατά. Εκείνη έβγαλε αναστεναγμό και πέταξε μερικά "Θεέ μου" και "είναι απίθανο". Εγώ που είχα φάει τόσο ψήσιμο για τόσες εβδομάδες όπως φαντάζεστε ξέσπασα και άρχισα να τη βρίζω.
- Θες να σταματήσω τώρα;
- Όχι συνέχισε
- Τώρα να συνεχίσω μωρή πουτάνα ε;
- Ναι σε παρακαλώ
- Αφού δεν ήθελες να σε γαμήσω να σταματήσω
- Όχι συνέχισε
- Να συνεχίσω τι; Πες το ; Να σε γαμάω;
- Ναι
- Πες το
- Να με γαμάς .. ναι είναι υπέροχο
- Σου αρέσει μωρή καριόλα ε; Και τότε γιατί μου τα έπρηξες τόσο καιρό;…
και να την καρφώνω πιο δυνατά, να φτάνω στο τέρμα της και εκείνη να έχει επιτέλους αφεθεί και να γαμιέται υπέροχα, απαντώντας μου σε οτιδήποτε της έλεγα. Να τουρλώνει την κωλάρα της για να μου κάνει χώρο να της χαϊδεύω ταυτόχρονα με το χέρι μου. Ξέρω ότι στις τσόντες κάνεις δεν χύνει αν δεν περάσεις από όλες τις στάσεις. Και νομίζω πως τις έχω κάνει όλες εκτός από τις τελείως κωμικές. Έχω πείρα και έχω κάνει πράγματα που πολλοί δεν είχαν την τύχη να δοκιμάσουν. Όμως εκείνη τη φορά με την Χ μείναμε εκεί. Σε μια στάση, ξαπλωμένοι στον καναπέ μπρούμυτα κι εγώ από πάνω της. Δεν είχα την δύναμη να βγω. Τόσο γλυκά με τύλιγε με το μουνί της που δε μπορούσα να αντέξω ούτε για τα 10 δεύτερα που θα χρειαζόταν να βγω. Νομίζω ούτε και εκείνη, απλά θέλαμε να συνεχίσουμε να γαμιόμαστε, είχαμε χαθεί. Είχαμε χαθεί σε ένα σύμπλεγμα από γαμήσι, πάθος, απόλυτη παράδοση και για κάποιο ωραίο και περίεργο λόγο… μπινελίκια.
- Θα χύσεις Μωρή ξεκωλίαρα;
- Ναι
- Πες το μου να σε ακούω.
- Ναι.
- πες μου ότι χύνεις μωρή καριόλα τώρα σε έπιασαν οι ντροπές; Αφού γαμίεσαι τοσο υπέροχα.
- Ναι...
και να τη γαμάω με ότι έχω και δεν έχω. Όσο έβλεπα την γκριμάτσα καύλας και το κεφάλι της να χτυπιέται μπρος πίσω τόσο πιο δυνατά να τον σπρώχνω βαθιά μέσα της προσπαθώντας να τη γεμίσω με τα χεριά όπου μπορούσα. Ένα δάχτυλο κάπως στον κώλο, ή το άλλο χέρι στο στόμα της να το γλείφει. Ότι μπορούσα περισσότερο όση ώρα τη γέμιζα με τον πούτσο μου βαθιά στο υπέροχο μουνί της. Και δεν άργησε η στιγμή που περίμενα.
- Ναι. Γαμώτο! Ναι... χύνω!
- Έτσι καριόλα μου. Χυσ’ τα μου όλα δυνατά!
- Γάμα με, χύνω, ναι…
Την Ένιωθα να με σφίγγει με το μουνί της την ώρα που κορύφωνε κάτι που ήταν υπέροχα έντονο και παρότι έχει περάσει καιρός θυμάμαι πως δεν ήθελα να χύσω μέχρι να τη δω να χύνει μια φορά ακόμα και σίγουρα την έγλειψα με ανοιχτά ποδιά στον καναπέ αφού ξεφορτωθήκαμε και τα τελευταία ρούχα. Όμως πια ένιωθα την απολυτή απόλαυση και αυτή ήταν να βλέπω μια γυναίκα τόσο κυρία και κυριλέ να είναι απολυτά καυλωμένη και επιτέλους να με εμπιστεύεται και να έχει αφεθεί, να τη βλέπω να μου τον αρπάζει και να τον καρφώνει στο στόμα της και να με παρακαλεί να τη χύσω κι εγώ. Μου τον ρουφούσε απίστευτα και δεν ήξερα που να της τα αδειάσω για να νιώσω ικανοποίηση, στις βυζάρες, στο σώμα της στο στόμα; Ήθελα παντού και την έβλεπα επιτέλους να αφηνιάζει πάνω στον πούτσο μου, να μου τον παίζει στο στόμα της με ότι έχει και να με καταπίνει ολόκληρο. Και όταν ήρθε η στιγμή που άρχισα να νιώθω ένα απίστευτα δυνατό χύσιμο το έκανε ακόμα καλύτερο να την ακούω να μου λέει… "Έτσι χυσ’ τα μου όλα". Και ήταν μεγάλη έκπληξη ότι παρότι τα πρώτα έφυγαν στα βυζιά της, βούτηξε μου και τον έβαλε βαθιά μέσα να τα χύσω όλα στο στόμα της, ενώ δε σταματούσε να με τσιμπουκώνει όση ώρα της τα άδειαζα έτοιμος να πέσω πίσω από την καύλα. Τι γυναίκα!
Έπεσα στον καναπέ σε ημιλυπόθυμη κατάσταση και όταν γύρισε από το μπάνιο ήταν το ίδιο λαχανιασμένη χαμογελαστή και χορτασμένη. Ένα πραγματικά υπέροχο γαμήσι. Από τότε είχαμε μερικά ακόμη και έχουμε κρατήσει επαφή, αλλά για τον ένα η τον άλλο λόγο έχουμε να κάνουμε σεξ σχεδόν ένα χρόνο. Αν τύχει να «γράψουμε» καινούρια ιστορία, θα την ανεβάσω.
Δημοσιεύθηκε από Alex05
 

Copyright © 2013. Ερωτικες Περιπλανησεις